Home - News
News Fotoclub Val Badia
Concurs ann 2017 - Ghel

17_premia_ghel_concurs_1Ghel é l'ann 2017 por le fotoclub
En sabeda, ai 11.11.17, él sté tla sёnta dl Istitut Ladin "Micurá de Rü" la premiaziun dl concurs "ghel"dl Fotoclub Val Badia.
La comisciun y premiaziun.

La iuria metüda adöm dal fotograf Castlunger Ivan, Elzenbaumer Helmut (presidёnt dl fotoclub Val Badia), Norbert Scantamburlo (presidёnt dl fotoclub da Bornech), Sepp Hackhofer (ex-presidёnt dl Strix) y la fotografa Paola Finali á messü chirí fora danter plü co 130 fotografies y les plü beles é spo gnüdes chirides fora por la mostra.

Daurida dla mostra y premiaziun dl concurs 2017
2B6A9701Le fotoclub Val Badia á le plajёi de Ves invié, en sabeda, ai 11.11.2017, dales 18.00, tl Istitut Ladin "Micurá de Rü" a San Martin de Tor, a la daurida dla mostra y premiaziun dl concurs cun le tema „ghel". La mostra restará daverta cina en vëndres, ai 24 de novëmber, tratan i orars dl Istitut: lön. - jöb. (10.00 - 12.00) - (15.00 - 17.00) y vën. (10.00 - 12.00).

Postcards from the mountains
image2Le Fotoclub Val Badia s'enviëa dër bel ala proieziun de fotos de Filippo Frontull. Al sará da odëi fotos de contrades dles Dolomites y de aventöres viüdes sö por nüsc bi crëps.

Fotoclub Val Badia: Fotoworkshop cun Sandra Bartocha
LYS_08_SandraI sёis dёr bel inviá al fotoworkshop cun Sandra Bartocha ai 07.10.17, dales 9.00 cina les 12.00, tl istitut "Micurá de Rü" a San Martin de Tor. La manifestaziun vёgn organisada dal Fotoclub Val Badia adöm al fotoclub "Strix".

Dolomites UNESCO, concurs fotografich DoloMystic
954504__no-name_Danter les scomenciadies de DolomitArt él ince n concurs fotografich y le pest spezial dla Fondaziun Unesco DoloMystic. DolomitArt é n proiet che á le fin da sotligné les particolarités esistenziales, culturales, emozionales y spirituales dl liam danter la porsona y les munts. De conseguënza vëgnel metü da jí de plü scomenciadies por colié la creativité ala proteziun dl ambiënt y ala manira de vira alpina cun n'atenziun particolara al'area dles Dolomites patrimone mondial Unesco. Inann é les tematiches prinzipales les liëndes y la magia dles munts. Öna dles scomenciadies é ince n concurs fotografich che vëgn organisé dal Comitê por l'istruziun de Toblach adöm ala biblioteca "Hans Glauber" y al Parch natural Trëi Pizes de Lavarëi. An pó dé jö les operes ciamó cina ai 30 de setëmber dl 2017.

<< Start < Prev 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Next > End >>

Plata 1 of 37